Äntligen ledig!

Oooh va sköönt, äntligen ledig i 2 hela dagar, så glad och så får jag super väder med det också=)! Det ända problemet är att jag inte kan sova länge på mina lediga dagar. Vaknar alltid piggus runt 9-10 vad är felet? Men när man ska upp och jobba då är sova det ända alternativet för det mesta, så typiskt..

Tänkte ringa och väcka Elin nu och få med henne ut på en promenad, kommer nog gå sådär skulle jag tro. Sedan ska vi in till stan och fixa lite stuuff=). Imorgon är det valborg också, tiden går alldeles för snabbt. Haha lät som en gamling där, men det är sant!

Helgen blev lyckad utgång med jobbet, god mat på rumpanbar, banar enligt lovaajsa och sen ut på raaj! Lägger upp en bild på mina älsklingar på jobbet! Nu ska jag ut i det härliga vädret med en frukost ute, oooo så mysigt!!!

Tjiiing/S

image186
Sanna, Jinnie, jag och Lovisa=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0