April, april.. !

Idag är det första april.. har någon blivit lurad? =) haha, hoppas det.. dela med er isf.. första gången på länge jag inte blivit lurad, men dagen är ju inte över än! =)

Ett verkligt aprilskämt, som lever och går på gatorna här i Partille är nämligen...... SAAARAAAA!!! Hon fyller år idaag! tjoohoo! hela 20 år ;)... GRATTIS ÄLSKLING! Hoppas din dag blir lyckad och att även lördagen då vi ska fira henne blir lyckad.. men det blir den säkert! Varför skulle den inte bli det? hoohoooohihi...

Någon som glömde ställa om klockan natten till söndag?? Jag glömde det veeerkligen inte.. hade påminnelse på mobilen (annars hade jag ju glömt det,såklart).... MEN (lets dance snubben)..vilket jag inte visste var att min mobil ställde om sig automatiskt, så klockan 22.00 på lördag kväll var jag glad och nöjd efter att ha ställt fram klockan en timme..jag somna innan klockan tolv och vad jag inte visste då så ställde den fram sig ytterliggare en timme! Gaahh! inte nog med att vi förlorar en timme..jag förlorade TVÅ timmar!! jag som var sååå trött och villle sova längre!
Men nene, glatt gick jag av bussen, nöjd över att jag kom upp ur sängen överhuvudtaget.. gick och tänkte på varför hela stan glömt att ställa fram sin klocka.. Är jag den enda som kom ihåg det? klart att jag trodde det!
Väl framme på jobbet klockan 20 i 11, (skulle börja 12) frågade jag alla varför dom satt inne i personalrummet o åt frukost..och dom fråga mig tillbaka vad jag gjorde där så tidigt..! åååh hahahah.. där kom jag liksom, trodde att JAG var den enda som gjort rätt.. MEN NEJ.. det kommer jag få höra lääääänge till av mina kollegor! Ska stämma min mobil! =)

nog med tjöt!

/ A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0