Fredag!

Jaa äntligen fredag och min lediga helg, så sköönt=). Är bara hemma idag och pysslar med grejer inför morgondagen då årets stora party sker, ha ha eller inte men nåt i den stilen kan man ju hoppas!

Detta är bara början på alla födelsedags fester denna månaden och nästa, skooj skoj, men är lika med pank pank. Nu måste jag fortsätta med att måla mina naglar och foossingar, kan bara inte bestämma vilken färg. Sedan ut med the cake ifrån ugnen, bakproffset är i full gång!

Sov gott, blir nog en och annan bild upplagd på söndag=)!


/S









----------------------------------------------------------------------------------------
Ehhm.. Anna här.. det läggs INTE upp några bilder på mig ifall jag ser ut som ett monster.. men men.. sara ska det läggas upp på! Hon e ju födelsedagsbarnet, som nykläckt!! här ska visas.. ;P

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0