Frissan imorgon!

ååh så skönt ska till frisören imorgon, ska bli härligt att fylla ut utväxten, så man känner sig lite fräschare =) men det sliter sååå mycket på håret! Det är jäkligt jobbigt.. innan på min lilla brunett-tid (haha) hade jag så tjockt och fint hår, som Sari har nuu.. men nu är det bara tunnt och stripigt.. usch! men vad ska man göra... börjar jag med löshår kommer jag bli beroende...ajaj.. då blir det inte mycket shopping om jag börjar med löshår och det godkänner jag iiiiiinte... =)

Ska man ta och sova kanske... ja ja ja ja jaaaaa!

Natti på er ! kram / A

Kommentarer
Postat av: Anja

Jag kommer ihåg tiderna då du hade rött hår :D .. haha helt schnygg!

2008-04-17 @ 03:24:08
URL: http://www.anjiie.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0