God morgon!

Godmorgon! Det blev ingen promenix ute igår,  tog en härlig frukost ute och låg i solen lite, kan det bli bättre=)? Noo nooo! Sedan så blev det en skön dag på stan plus lite handling inför ikväll, hoppas värmen håller i sig tills vi drar till barcelona, sedan får den gärna försvinna under några dagar.  Så vi tänkte inviga Annas uteplats toniight, wooo=)!

Såå nu har jag en heeeel ledig dag framför mig, så häärligt! Måste ner och gräva lite i gamla kläder och stuff som jag har stoppat undan, måste hitta min hawaii outfit tills på lördag. Då det blir födelsedagsfest med hawaii tema hos Emelie, hooooho! Så in och kika efter helgen så får ni se våran heta outfit (som jag ännu inte bestämt). Ha en bra dag i solen! Kraams/S


image190   image191
Min härliga frukost...naam! Nybakat bröd!        Gårdagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0