Hemma..

Har varit ute på en lite utflykt idag med tjejorna=), alltid lika skooj! Så ville dela med er lite, inte för att bilderna är så skoj, men Emelies jacka och fransväska är så fiiin, så måste ju visa det iallafall! Kanske ska avslöja vart vår lilla utflykt begav sig, jo till den lilla hålan Ullared, såå nu vet alla det! Men nån gång måste ju bli ens första, inte så tokigt iallafall, dom hade riktigt god glass så länge strösslet fanns kvar i bilden, haha!



image160   
Emelies fina fransväska från Åhléns, jag = frans-fan=)

image161
.. och här har ni mina fötter efter en dags promenixande i sköna skor...hade inget annat för mig medans dom andra käkade pommes=).

image164
 Färdig shoppat och njuter i solen.. men vad har Anni fått syn på?;)

image163

Så en närbild, på när jag snodde emlans väska, och där får ni en liten titt på min klocka som jag fick i 20-års present, älskar den=)!

Sov gott med er, nu ska jag sova. Har varit ledig alldeles förlänge så back to work imorgon.

           /S

Kommentarer
Postat av: lillsarah

erkänn erkänn att du var tvungen att ha med klockan på bilden (; den är fiin sara!

2008-04-11 @ 15:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0