Mos galen!

Neej, inte mitt prison break. Hade helt glömt bort att det var måndag och att Scofield skulle vara på tv, attans, hade bara mitt mos i huvudet efter jobbet. Så nån som blev glad iallafall var min mage=).

Har haft en myys kväll hos Anna iallafall med Lovisa ikväll, alltid lika gott med Oves mos, muums, fastän jag alltid får ont i min magggee efter det. Snacka om att man har mos abstinens när man ser 2 killar äta risifrutti och både jag och Lovisa tänker på mos utan att säga det till varandra. Så det var bara hem och hämta bilen och brumma iväg=).

Nä nu blir det sovdags strax, ska upp och träna imorgon bitti, tidigt, tidigt på min lediga dag. Sen bort bjuden på middag imorgon kväll, alltid lika goott och där i mellan in till optikern.


image148

Får nöja mig med att se han på bild istället,sov gott! /S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0