Mysigt...

Nu ska jag snart hoppa i sääng..min lilla kissemiss ligger och väntar på mig. Hon vill att jag ska kela upp henne, så sällskapsjuk..  =) Haft en härlig dag idag, jobbade till klockan 5, sen mötte jag upp Sara och Emelie på stan för en liten shoppingtur och fika.. blev självklart Espressohouse med Chailatte och scones, mums!

Valborg imorgon! Så skönt med detta vädret.. men ska ta det ganska så lugnt, jobbar till sent imorgon och även dagen efter..men lite go mat blir det såklart.. ska sitta hemma hos mig på altanen.. kan inte bli bättre.. Nu längtar jag verkligen till sommaren då man kan sitta ute och grilla o mysa, inte fel alls! =)

Lovade mig själv att inte gå ut denna helgen som varit.. min jobbhelg ju.. men blev fest i fredags ändå och utgång i lördags.. varför detta!!?? =) ska ju spara pengar till Barcelona ju! men kunde inte motstå att ha lite goingar hemma hos mig och sedan fira Johanna på lördagen ju.. anna, anna.. hur ska detta gåå..

image189
I lördags hemma hos Johanna..



nattiiinatto..upp 8a imorgon! Pussis / Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0