SåååÅ!

Nuuu ska det sovas! ska upp tidigt imorgon.. klockan 9..på min (och Saras) lediga dag..suck.. men är man seriös(?) med träningen såå, då måste det tränas! =D haha.. var ledig idag med o skulle egentligen träna.. men jag fastnade i stan, och sedan fastnade jag i Allum.. vårt shoppingförbud innan Barcelona verkar inte funka så bra.. men jag köper bara billiga grejer, som jag veeerkligen behöver.. ;)
Typ den där väskan, o sjalen och dom där örhängena.. gaahh! örhängena var iofs väldigt svåra att motså.. Gina Tricot har massvis med söta smycken..  =)

Längtar såå mycket till sommaren.. blir så trött på detta väder, snöade ju inatt.. IGEN!..
Nästan så ja beställer en biljett nu med en gång till Thailand eller Australien.. och stannar där...
Eller varför inte Bali..Fiji... åååh, kan nämna hur många ställen som helst.. VILL!

Nu blir det sängen! Sova bort alla negativa tankar och vakna till en härlig vårdag som är påväg mot sommaren... DÅ hade jag blivit meeega glad, och DÅ är det inte lätt att få stopp på mig! =)

Godnatt! Pussss /A

image152
Vår i Italien, minnen..

Kommentarer
Postat av: LinnéaK

Hej hej :)
Lyssna gärna i min blogg om du har tid å lust när jag sjunger&spelar..
Ha det så bra :)

2008-04-08 @ 02:09:55
URL: http://LiinneaK.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0