Segoos!

Ååh noo.. hela dagen förstörd... sov till 4 idag.. hade sovit längre om jag inte hade varit tvungen attt gå upp för att äta middag (frukost för min del)... uusch.. hatar såna här sega dagen efter dagar.. eller inte alltid.. inte när man är hyffsatt pigg o smäller i sig en pizza.. =)

men iallafall, tycker det var en riktigt lyckad kväll igår! =) firade ju Sarasnuffsens bday! middag och förfest hos henne och sen parkaaan, vad annars ;) Alltid lika kul där, vet inte varför.. men nångång kommer vi väl över det.. ungefär sisådär när vi är 60 bast och teven är vår bästa vän istället (förlåt elin) HAHAhah!


puss/A
 


Kommentarer
Postat av: fröken elin

Något fel, HA? Bättre med en tv som bästa vän - den ger dig nöje, värme, information, berättelser, upplevelser, skratt, glädje, tårar och framförallt så lär man sig något! Till skillnad från ett uteställe, vad ger det? Fylla och svett? PFFFT! MUHAHAHAHAHAA! Där fick du så att du teg din lilla korvbulle!

2008-04-06 @ 21:22:01
URL: http://frokenelin.blogg.se
Postat av: annaa

Niiieeeeeej, jag bryr mig eeeiiij =) En utekväll ger mig också nöjde, värme, information från andra, berättelse, upplevelser, skratt, glädje, tårar och framför allt så lär man sig ngt också! Man lär sig något om andra människor, hur dom pratar och dansar och man kanske förhoppningsvis lär sig sin alkoholgräns nångång och sedan lär man sig vilken den senaste musiken är.. HA!!! tig människa..tiiiig =)

2008-04-06 @ 21:46:35
URL: http://maniaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0