Smarto Sara!

Haha då var man där igen, har nog aldrig varit så trött som jag var för en halv timme sen, låg i sängen och drog mig och ville verkligen inte gå upp för att träna. Så skickar ett sms till Anna för att se när hon skulle hämta mig, klockan var då 5 över 9 och hon skrev jag kommer 20. Smart som jag tydligen är, not, så tänkte jag 20 över och flög upp ur sängen, sprang runt som en yr höna och så kom ingen Anna.
Då kom jag på att det finns 20 i tio också, såå smart jag är! Vi ska ju träna 10 varför vara där från halv då, haha. Yää, yää,  en liten inblick på min morgonstart!


Aaa men detta var nog bara bra annars hade jag väl aldrig kommit upp från den sängen, good morgon på er! Ser förresten ut att bli en fin dag idag, änntligen när jag är ledig=)!

Kraam S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0