Trötter

Halloo, snart blir det sängen för min del, är sjukt trött idag. Har haft en skön tvkväll i sängen med min kissemiiss, och idag missa jag inte prison break=)! Så späännande! Lägger upp lite blandade bilder från i lördags, då det först blev mat med födelsedagsbarnet Hannipanni, sedan push och sen såklart parkan. Vi ska inte prata om den nattamaten jag och Anna tog då, huuua ingen höjdare, enligt Anna var det hästskit haha! Nu ska jag gå och snoka efter något gott i kylskåpet innan sängen, natti natti! /S

image174
Vilken tjusig min, hooo!

image175
Malin och Elin, www.frokenelin.blogg.se

image176
Födelsedagsbarnet själv=)

      
S&A gånger 4

image182
Smarta jag tror att vi ska fixa en tjusig bild i spegeln, men istället blir Anna ett ljushuvud!


...nu blir det natta!


Tjoo!


Kommentarer
Postat av: Ramin

haha man kan inte ha på blixten när man tar kort mot en spegel vettu;) typ det enda jag lärt mig under mina tre år på medialinjen:P

2008-04-22 @ 18:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0