Våren på G..

Hoppas verkligen våren håller i sig nu.. SÅÅ himla härlig dag.. gick upp tidigt och tränade med saranissen.. va död som en mus när jag vakna men efter träningen så var jag pigg som en lus.. =) den döh ! undra vad man helst vill vara... en mus eller en lus? .. mus va?.. fan då måste jag va dötrött jämt ju..
Idag ville man ju verkligen inte sitta inne så vi begav oss in till stan för att  "fönstershoppa" lite och sen sätta oss på en mysig uteservering.. kunde ju inte bli bättre! Sen var jag inte hemma länge till fören jag gick en liten promenix till Ica med två mongosar Emelie och Sanna.. jag var duktig denna gången att INTE handla något godis eller snacks överhuvudtaget.. yääyää =) så nu har jag tjänat in en träningsdag.. innan gick bara allt jämnt ut! haha..

Får ursäkta mig om ett tidigare inlägg där jag helt ärligt trodde jag skrev rätt.. HAHAH
Gött môs heter det ju inte iallafall.. hahah..tack Sarah för att du lärde mig något nytt där.. eller nytt och nytt.. det fanns i mitt undermedvetna men ville inte få fram det.. Gôtt mos heter det i fortsättningen =)

Just det, har utsett en vinnare på min väldigt seriösa fråga.. nämligen Fröken Elin..nu ska vi umgås dag ut och dag in.. hjälp mig någon!?!?!? =)


Hörs sen /A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0