Zara's shoes

Heej hopp! Alltid lika glad när det är sånt här underbart vårväder som idag. Var uppe med tuppen och jobbade idag och sedan tog jag en liten promenix runt härlanda tjärn med Emlan=). Jag kom fram till att det är mycket roligare att gå runt någonting iallafall, om ni fattar vad jag menar, jag känner mig mer motiverad om jag vet att jag ska runt en sjö. Känns på något sätt att man går längre då, jag har konstiga tankar, jag vet, haha=)!

Var i stan igår en snabbis och lämnade tillbaka min älskade skor som har legat i garderoben och tyngt mig med ångest, så det var väl lika bra=(. Ska försöka spara mig till Barcelona! Men måste ändå lägga in en bild på skorna så jag kan minnas dom.... ser lite låga ut i klacken här, meeen bilden ljuger=)! Ha en toppen dag, imorgon blir det en kortis dag på jobbet, lovely! Nattti natti, /S

image169
                                                                                                                                                 Zara, 679:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0