Ledig måndag

Good morgon! Har tagit mig en skön sov morgon idag, så klockan kunde slänga sig i väggen. Så känner mig utvilad och pigguus.

Frågan är vad man ska hitta på idag har inget planerat på hela dagen, men vet lite grejer som måste pli gjorda. Ska försöka ta mig ner tll gymmet också, Elin och jag på gympa passet med dom andra 50-åringarna. Haha inte en gång till=)...

Har haft en riktigt rolig och skön helg och har hunnit med det mesta, hoppas eran helg varit bra.
Ska sluta bry mig nu också förresten.

Frukost tajm nu!



Kommentarer
Postat av: fröken elin

jag ska inte alls gympa? eller ska jag?:S eller KÄNNER DU EN ANNAN ELIN!??!?!?!?!???!?! nooooooooooooooo

2008-12-15 @ 11:21:41
URL: http://frokenelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0