Klockmaniaaa!

Okej detta kanske inte är så normalt, men jag brukar ha olika grejer jag fastnar för ett tag tills jag köpt det och nu är jag galen i alla klockor jag ser. Det enda jag ser på våra kunder där jag jobbar är deras klockor. Ha ha, lite sjuukt men sant! Hade exakt samma problem innan med skinnjackor, men nu är det problemet löst=). Så det blir väl till att köpa en klocka så småningom.

Var iallafall i dag inne i stan och checka läget utan att köpa något, wooOo... förutom  2 nagellack men det räknas inte=)! Nån belöning måste man ju få. Var även inne i lite klockaffärer och hittade så snygga klockor. Tycker det är så snyggt med den lite större modellen av klockor, herrklockorna. Ser rätt roligt ut när jag testar dom stora länkarna på min armled, men det problemet löser vi sen. Tänkte lägga in lite bilder på olika modeller jag är såld på. Problemet blir till att välja bort, hmm hm...

image38    image39


                          image40

Tycker det är extra snyggt med grafer i stora klockor, att det ser mycket ut. Tror det heter grafer iallafall, dom 3 små miniklockorna som jag kallar dom haha! Nu blir det till att kolla resor inför sommaren... känns så långt bort vill iväg nu!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0