Köpmani

Istället för att säga Hej och välkommen till vårt lilla smultronställe så kan jag börja med en gång:...Städa är sååååå booring.. Nu har jag gått och shoppat (igen) istället för att göra det jag måste göra .. Blir så trött på mig själv.. men det är kul, jag blir så himla lycklig utav det haha.. sorgligt nog.. får ta o skärpa mig.. men det är inte lätt. Jag och Sara är nog experter på att göra oss extra lyckliga varje dag! :) Är det inte kläder blir det en latte, med chai eller vanilj.. det förgyller dagen, utan tvekan :) ..
Köpte ett halsband idag, lyckades inte få tag på exakt samma bild på nätet men här nedanför ser ni en liknande.. Finns i guld eller silver på Guldfynd, fast bara med en ring och så står det love, faith, hope och believe.. så himla fint..men skynda er, det är snart slut! 

  ett av våra lyckoinköp hihi..

Får väl börja städa nu.. så jag hinner klart någongång.. Sara jobbar till 20.00, får se vad vi hittar på sen.. blir väl en massa babbel om kläder som vanligt :P fast nu på senare dar så har Sara börjat babbla lite om andra grejor också! ;)

Puss&kram Annaa


Kommentarer
Postat av: b-son

mm nuförtiden pratar hon om flodhästar:S skumt

2008-02-12 @ 22:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0