natt borde vara dag

Natt igen.. och vad gör jag? jag sover inte iallafall.. som jag borde.. Jag kan inte, jag kan bara sova middag på eftermiddagarna, haha.. det är ju kul.. är en zombie som inte kan sova.. fast dom kanske inte kan sova? jag vet inte.. tell me?

Är så frusterad, Elin (EB!!) vinner heeela tiden över mig på Betapet.. kan hon inte lägga ner att öva i smyg! sån fuskare.. kommer aldrig acceptera att hon är bättre än mig.. för vem är det? Finns ju ingen... ;)
En sak är jag lycklig över.. köpt hem egen Chai från espressohouse idag.. så kan göra egen hemmagjord chailatte nu... de duu! är du riktigt snäll kan du få smaka lite.. :)

Ska man fixa naglarna kanske, som sara alltid gör.. jag kan ju inte se ut som "hej kom o hjälp mig" medan sara ser ut som " hej jag har redan blivit hjälpt"... hahah.. ne den va tråkig...

nu ska jag inte babbla mer.. fixa naglarna, sen sängen! adjö.. shopping imon? JA!


Kommentarer
Postat av: EB

you'll never defeat me, I'm your master!

2008-02-13 @ 01:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0