Rutigt & fransar!

Då var det dags för sängen åter igen, och helgen är snart här, förstår inte vart veckorna försvinner. Iallafall ledig en dag så lite har man att se fram emot=). Men det blir en lugn helg förmodligen, inte mycket pengar kvar nu inte. Har redan börjar skriva på en liten lista av vad som måste inhandlas, förstår inte på mig själv riktigt, samma sak varje månad. Jag lär väl mig nångång förhoppningsvis...=)!

Så snygg rutig skjorta och frans väskan ska vi inte prata om...iiih. Var bara tvungen att lägga in den.
Snygg klocka dessutom, alltid klockor just nu för mig...

image44


Måste bara dela med mig och berätta hur sött min katt ligger och sover just nu, med tassarna instoppade mellan elementet så guuulligt. Man vill bara äta upp henne. Sjukt att djur kan vara så söta!

Godnatt på er, sov sött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0