Slappedag!

Ska jobba fredag, lördag och söndag så passade på att ta det riktigt lugnt idag så jag orkar med helgen... så känner mig bra utvilad.. så himla skönt :) tog till o med ledigt från pojken min, haha.. ne, men när man är ensam så kan man bara göra det man själv vill utan att man behöver tänka på eller ta hänsyn till någon annan, och det behövs ibland.. :) 

Har svårt att hålla mig från min o Saras trogna vän;... Chailatten.. haha... så till frukost blev det mackor och chai... det la sig bra i magen :) muuuumsigt! 

   

Längtar verkligen till sommaren nu.. detta mellanväder gör en så trött på aallt... ena dagen blir man glad av att solen tittar fram lite sen nästa dag ösregnar det.. hur kul är det på en skala? zeerooOoOoOoO ! 

Igår så hade jag o Sara en heldag på stan, tittade lite i affärer o myste på Espressohouse såklart.. får ju inte missa den bästa Chaien när man e på stan :) Vi åkte egentligen in för att gå till Resia o kolla på resor, men det fick bli den sista halvtimmen innan det stängde.. haha.. så typiskt oss.. man blir ju fast i en affär om man går in i den... men men.. hann gjorde vi iallafall... får se vart det begär av till sommaren.. Rhodos var tanken, så får prata ihop oss nu i veckan med alla tjajjor som ska med ;-)

Vi hittade en mysig kofta på H&M för 398 kr... snygg att ha till helsvart och nu under en skinnjacka eller att bara ha den som jacka på sommaren eller att ha den bara som den är.. eller hur man nu vill ha den.. så slutsats: funkar till ALLT när du VILL! :) Haha !
Vi köpte också varsin glitter eyeliner i den turkosa färgen du ser längre ner.. fint att ha under ögat men man kan ha den ovanför också.. fast jag ser inte klok ut i att ha färger på ögonlocket... måste ha bruna eller svarta färger där..så det blir under ögat för miiiiig... 

 

Vi fastnade för den långa kragen, lika snyggt att ha den helknäppt som halvknäppt.. haha : )



Om man inte vill glittra så mycket så kan man köpa sig en turkos kajalpenna istället... funkar lika bra :)

Nu ska jag snart hoppa i sääng.. sov sött!
Puss&kram Annaa


Kommentarer
Postat av: eliiit

älskar deen=) så underbar i dag i solskenet=) koftan menar jag då! så nu blir det bums i sängs har haft så skooj, vi får ta en talk i morgon puss älsk!

2008-02-29 @ 03:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0