Söta klänningar från Indiska=)

Alltid lika farligt när jag och mamma är ute i farten, dessa söta klänningar/tunikor hittade vi på Indiska. Vi kunde bara inte låta bli...

image22   image23
Fram: stickad klänning med 2 fickor nertill            Bak: bruna söta knappar, kan inte bli bättre=)




                                  image24    
                                 Blå/vit rutig klänning med knappar framtill, längtar till   
                            varmare tider med bara ben och mina indianskor med fransar
                                                        som jag har döpt dom=)


                              image25
                           Ser ut som en puderrosa liten bakelse med spetsdetaljer,
                                         sommar, sommar, sommar, sol, sol, sol...


Bilderna blev bara lite ihoptryckta såg jag nu, haha!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

riktigt nice!

2008-02-14 @ 00:22:50
URL: http://cameliascloset.blogg.se
Postat av: eee-bbb

din lilla fiskbulle! jag gillade den första, den kan jag få av dig, tack!

2008-02-14 @ 00:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0