Tisdag= tvkväll

Den började så härligt med ett litet gympass, sedan hem till duschen och bums ner i sängen till Gossip Girl, älskar det redan, yäää! Mitt nya O.C.=)! Sedan blev det den crazy Gynning som alltid är lika skoj att kolla på, enligt mig, haha. Efter allt detta skulle jag naturligtvis måla naglarna som är ett av mina dagliga måsten. Lyckades på vägen ner för trappan i högsta hugg med nagellacken ramla ner för sista trappsteget på mattan med ena foten på fel håll (kändes som en flashback från nyår för några år sen, med andra ord inte så trevligt. Så tyypiskt mig, kan jag bara säga. Så här sitter man framför datan med en isklump på foten. Men ni som känner mig vet att detta är en typisk, och en helt vanlig/normal "Sara grej". Så vad mer ska man säga... Vill ha vår och sommar nu, man blir ju inte mer sugen av denna bild!

image21


Så sööt liten vovve också=)


Kommentarer
Postat av: elin bbb

det ser ut som hon håller en nalle i armen. det kanske är en ny trend?! skriv om det nästa gång /EB

2008-02-13 @ 00:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0