Första semesterdagen!

Wiiii.. nu har jag två veckors semester igen.. så skönt :) började dagen tidigt med en god frukost med päronen, nybryggt kaffe mums.. Sytt in lite kläder som legat på hög huuur länge som helst. Funderar fortfarande på om jag ska klippa av mina Nolitajeans till shorts..fattar inte varför jag köpte dom egentligen, alldeles för dyra för att ha använt dom två ggr på typ 3 år.. dom sitter jättebra men dom slutar under knät och är inte alls tajta där..inte snyggt på mig, är ju så van vid stuprör.. o de blir inte bra om man syr in dom vid knät heller..hmmmm, får nog fundera ett tag till..suck =/

Iallafall...myste rejält med min lilla älsklingkisse idag, hon är så goooosi så jag vill äta upp henne hihi..men det gjorde jag aldrig som tur var haha..gjorde middag med mams o paps istället och nu har jag vart iväg o tränat, känns bra i kropp o knopp nu =) och MER träning ska det bli denna vecka! mermermermermermer!

Nu är Sara hos sin lilla mormor, skulle följt med dit egentligen men kände att jag ville vara hemma lite..möter upp henne och några till i Sthlm på fredag! ska bli så skööj såå.. och imorgon kommer min liiiillla älsklingssarah hem från Spanien..har saknat henne..

och en sak till.. imorgon är det tisdag! ;)

Tisdagsklubbis!



Puss! / Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0