Fredag !

Heejehopp=) Blir en lugn fredag för mig..lika bra det.. fixa lite hemma o bara slappa..skönt så slipper jag vara trött eller bakis imorgon på jobbet =) blir en lång dag imorn.. på måndag har jag semester igeeeeen! =) i två veckor..såå skönt.. då blir det stockholm o västkusten, inte helt fel :) längtar..

ååh har sån beslutsångest.. hjälp mig... vill resa i höst men ändå stanna kvar här hemma och..aa.. jobba....hmm.. men kommer ju jobba hela livet =/.. kan inte bestämma mig.. nu eller aldrig liksom.. måste boka snart isf..

puuh..

jaja, får sova på saken.. Sari och hanni ha så kul ikväll på inflyttningsfesten ;) kanske dyker upp om jag ångrar mig.. men go film o säng lockar mer just nu..

Cheers! /Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0