Sova kanske?

ååh, helt klarvaken..sjukt.. vill ju verkligen sova ska upp tidigt imorgon om solen skiner för då blir det haaavet =) Men jag får tvinga mig upp isåfall. Skiner inte solen så blir det en tripp till solarieöarna där Mr Smith jobbar hahaha..

Haft en jättemysig kväll med tjejorna.. kollat Sex and the City och annat kul på tv och så käka vi något som jag har lääängtat efter, THAIMAT! mums! =) nu sitter jag och dricker persika och mango te, riktigt gott..

En veckas semester kvar, nu jäklar måste vädret bli bra! Annars kommer jag få sån ångest att jag valde fel semesterveckor..Ska till Lysekil och Smögen till helgen och det ska bli strååålande väder och hoppas verkligen SMHI har rätt denna gång..kommer bli kanooonkul! =)

Sova kanske? Sätter på lite Coldplay och Jason Mraz som nattinatti-sånger så somnar jag säkert gott :)

Tjyss! / AnNa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0