Helg igen!

ciiaao.. sitter här o funderar på vad man ska ha på sig ikväll.. blir en liten ausgang..parkan som vanligt.. kör det imorgon igen.. man får ju inte missa ngt .. men borde testa något nytt snart haha fast måste ju förtydliga att vi INTE har tröttnat på parkan bara för vi vill testa nytt :P.. jag o sara i ett esse..nötskal med för den delen..
hade jag vart ledig denna helgen som jag egentligen skulle vart så hade det begärt av till Sthlm.. sån jädrans otur..alla godingar åker dit i helgen förutom ja o sara.. buuhuu .. men vi lkarar oss.. kommer fler tillfällen.. midsommar sen ledig två veckor.. kan de bli bättre.. nej.. sista minuten o bara njuta o sen förhoppningsvis en helg här hemma eller varför inte i Sthlm?:) puss på er..


Kommentarer
Postat av: fröken elin

vilka är ALLA godingar? jag vet ingen som ska dit. vilka hemliga kompisar har ni egentligen?

2008-06-14 @ 16:26:56
URL: http://frokenelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0