Rhodos bokat!

halluuU! Så jäkla skönt, Rhodos bokat nu..åker om en vecka, 25e juni till 2a juli.. Men det blir bara jag o Sara igen som åker.. va ju ett gäng från början men blir alltid så att folk backar uur.. men men vi klarar oss garanterat =)...läängtar!
Får se till att packa rätt denna gång, hade med mig allt för mycket till Magaluf förra året..både jag och Sara betalade övervikt på vägen dit hahah.. typiskt oss.

Ska ha sommarmöte på jobbet imorgon klockan 8a.. usch brukar inte gå upp så tidigt som klockan 6 nu förtiden så kommer va helt döödis... får ställa 5 klockor, då kommer jag nog vakna iallafall, sen snooza i ett x antal minuter och sen förmodligen bli väckt av päronen som blir irriterade för dom hör min väckarklocka ringa var 5e minut så dom vaknar själva..  sen blir det nog en zombie-walk till duschen och SEN förhoppningsvis har jag vaknat.. och då är klockan kvart i 7 och då får jag stressa som fasen för att hinna med bussen klockan 7.. det DÄR är min morgon imon, utan tvekan haha.. buuuhu =(.. Någon som känner igen sig eller? Hoppas det, jag vill inte vara knääpp=)

Nu är det bara två jobbdagar kvar för min del sen miiidsommaaar! =) har inte träffat Teresa på länge så det ska bli såå skoj.. blir partaj hos henne i Lysekil.. hoppas det blir åtminstone uppehåll, ska ju regna enligt vädret, suck.. typiskt midsommar =/

Nu ska jag sova så ja orkar med dagen imon! =) Laddar upp lite bilder sen helgen... Godnatt sötisar! =) Puss /Anna



"väääääääänster"! :P

Popcornälskaren tagen på bar gärning..


     


Mmm..sängen lockar.. Pusspuss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0