Tisdag..

Mmm, man kan ju undra hur min morgon såg ut idag.. jag gissade ju vääldigt rätt igår iallafall haha, kvart i 7 kom jag ur duschen o stressa som fasen... uusch.. sprang till bussen o hann med den precis.. så jag får se det på ett positivt sätt istället, ja e sååå bra på att hålla tider! =D ... va?? håller ni inte med mig? Nu förstår jag inte vad ni menar.... :) förklara hihi.

Prata precis med min lilla going Teresa.. så himla gogogoogogoogo... jag o sara funderar på att åka till lysekil redan på tors, skönt att komma en dag innan midsommar så man har hela dagen på sig o är utvilad.. förhoppningsvis;) ne men så man inte är trött o sleten efter en lång bussresa.. hmmm..vi får seee :)

Kollar på gamla kort från när jag var o hälsa på Teresa när hon bodde i Olso..tog hur många kort som helst.. helt sjukt.. o typ inga blev bra.. alla e bara riktigt osköna =P hahah.. vill egentligen visa dom men vet inte om det är så lämpligt..kan ju få en o annan teresa fesa på mig på midsommar..(skyller på henne att jag inte visar dom) ;P


pössoo /Annaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0