Yihaaa!

Lite dålig uppdatering från oss.. vi vet.. men jag tror ni klarar er =)..haft en kanonkul helg som får 5 toasters av 5 toasters!! eller hur benjamin? haha.. firade med lite middag hos mig igår (lördag) med mina tjajjoor..sen blev det park lane som vanligt.. men det var också lika kul som vanligt! =) Tack mina älsklingar..
Nu borde jag sova.. ska ju jobba imon.. har vart en riktig segus dag idag..sov 4 timmar och sen upp o städa, ville åka till havet men det rann ut i sanden så har i stort sett inte gjort nånting förutom att sooooova.. borde inte sovit för skulle ju lagt mig tidigt idag men nu går det ju inte.. men john blund börjar komma lite smått känner jag ändå =)

Ska bara lägga in lite sköna låtar på mobilen så jag har något att lyssna på imorgon till jobbet!

nattinatti
puss o kraam Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0