Helg igen!

Jaa, helg igen.. känns som det var det nyss. Tycker att veckan har gått riktigt fort.. har hunnit med en massa saker, kanske därför vi inte skrivit så flitigt heller =) Fast något som jag inte gjort är att TRÄNA! Fy mig.. Är riktigt lat ibland.. Sara tränade däremot idag på morgonen innan hon började jobbet.. Tycker hon är riktigt duktig, haha =). Men har jag ingen lust till att träna så varför ska jag göra det då? Hmm...om jag tänker sådär så kommer jag ju aldrig att träna.. får nog tänka om.. men det är svårt!
Torsdag morgon skulle vi tränat, men då var båda lite snurriga i bollen efter gårdagen så det blev inget med det... och eftersom jag var helt ledig idag ville jag sova läääänge.. När jag inte får min långa sovmorgon när jag vill ha den så går den före ALLT annat när jag väl kan uttnyttja den :) Man får väl unna sig lite saker ibland.. (ibland?) Okej, ofta då väl! =) ..

Nog om det där.. I torsdags så begav jag mig in till stan för att möta min söta kusin Isabella.. vi skulle fika på Espresso house.. alltid lika gott där :) Riktigt mysigt hade vi, tjöta om det mesta.. Synd bara att en pelare förstörde den fina utsikten hehe!

 
Här har vi en läckerbit av La Famiglia Vecchi ;)



Några bilder sen helgen:


Påskafton..Jag tar vara på varenda liten droppe =)
Sekunden efter bränner jag mig på plattången.. Ajaj.
Den blåsan vill nog ingen se, uäk!
Tur att jag var go och glad så det inte förstörde kvällen! =)


Det ända spelet som får en att bli riktigt glad, även ifall du förlorar!
(OBS! Funkar för vissa, är du känslig för alkohol kan det bli motsatt effekt! OBS!) haha..

image114
Två Maniaas


Ikväll blir det mys med tjejerna... Jobbar helgen så vill ta det lugnt.. lika bra.. känns bäst att vara på topp på jobbet när man jobbar med service. Fast ibland får man väl offra en kväll till utgång även ifall man jobbar dagen efter, men bara om det händer något speciellt..rrriiight? ;)


Ha en bra helg.. Puss på er! /A

Kommentarer
Postat av: fröken elin

Fick det inte plats med en större bild? haha:) Jag tycker du tänker bra angående träningen. vill du inte så vill du inte 8)! gött rotmos!

2008-03-29 @ 00:56:06
URL: http://frokenelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0