Jag och mina skor var ute en sväng

Så trött, trött, trööött idag! Har nog längtat till sängen konstant sen jag klev upp imorse, kände mig som en levande zombie på jobbet idag. Så dags för sängen snart för mig!

Jag och mina skor var alltså ute och gick igår. Firade en kompis som fyllde år med middag på Meze, verkligen jätte god mat och sjukt mycket sådan. Varning för en vitlöksbomb med en mätt mage efteråt=)! Trodde sedan alla skulle ut men tydligen lyckades det bara bli jag och Anni som vanligt, haha men det är lika skoj det! Speciellt när man alltid lyckas fixa ingång på ett extra smidigt sätt, förstår mig inte på hur vi lyckas, men funkar det så funkar det,
ha ha! Lägger upp lite bilder från igår=).

Fick även använding av mina nya älsklingsskor, så skööna och så snygga. Inget speciellt egentligen, blev bara kär i dom första gången jag såg dom. Dum som jag var med 2 nyinköpta skor på 2 dagar tänkte jag att ett par till inte skulle skada att få åka med mig hem, skulle ju ändå bara köpa hem dom och "prova dom till mina kläder" och sedan lämna tillbaka dom. Yää yä, så det brukar låta, så som jag oftast brukar tänka med mina inköp, som alltid slutar med att jag inbillar mig att jag förtjänar dom ändå och dom får bo kvar i min garderob=)! Det ser vi ju här.

image59scorett 799:-

Så här är lite pics...=)

 
hoome, med min lilla insydda klänning från jobbet, Gina Tricot 199:-

 
delar av kvällens outfit=), med min kära fluffi som fick följa med mig på huvudet,
aldrig varit så varm och skön! Tips om man har öppna skor håller resten varmt, ha ha!


Elinpelin


Vi är alltid lika normala på kort tillsammans...


      
Under                       Efter, wooo!

         
Gratis är alltid gott, eller hur Anna ha ha! Iiiih Sara Saand var namnet, hooost! Hoooo!





Försökte se lite seriös på ett kort, men det funka sådär när Anna är bakom kameran!

Sov gott! /S

Kommentarer
Postat av: annaa

orka se mongo ut när man tar på läppglans :) HAha

2008-03-04 @ 15:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0