Påskhelgen över..

Känns i kroppen att man har druckit en del i helgen.. usch o fy.. men det har varit riktigt skoj iallafall :) Igår hade vi världens bakisdag.. men ändå gick vi ut igen... vi är inte kloka jag o sari :)
Vi trodde det var en vanlig spritluckan på park, men tror aaldrig jag har sett såå mkt folk, helt fullproppat.. kunde knappt gå där inne.. Verkar som alla har sitt paryhumör på topp när det är påsk.. men det är inte mer än rätt :)
Jaja.. nu sitter jag här, nyvaken och orkar inte göra frukost till mig själv.. Är man lat så blir man bara latare, finns ju ingen som rycker upp mig!! :P


Idag blir det en riktig slappedag, måste vila upp mig för ska jobba heldag imorgon o på onsdag.. o jag blir så sjukt trött på all denna snö! vart kommer de ifrån?! (himlen jag vet, eller molnen haha) Nej, men den skulle ju kommit till julen! gaah!
 
Laddar väl upp lite bilder från helgen senare, om någon av oss orkar :)

Puss o kram sig

A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0