Schlagerkväll hos mig..

Ikväll blir det mys och schlagerkväll hos mig.. visst blir du sugen?;) tyvärr.. du måste ha en personlig inbjudan utav mig! muuuhaha.. nejdå... men jag jobbar hela helgen och känner att festa ligger långt ner på listan.. så varför göra det då bara för att det är helg? Istället för att gå halv-ut idag så går vi hel-ut nästa helg då man är ledig och det är PÅSK!! woohoooO ! pösken ee häääär o vi e glada pööskhararrr..lallala..(TYST!!)..okej.. :(

Det var skönt att vara på topp idag på jobbet iallafall, och ska bli lika skönt imorgon.. inte kul att gå runt som en zombie när alla andra är glada och hejiga (oftast).. :)

Vill att klockan ska bli sjuuuuuu, får då ska vi åka o köpa thaifooood! Den dööh! :D kan äta det varje dag, tror jag.. har aldrig försökt iofs.. men kommer nog aldrig tröttna på det om jag skulle göra det.. thaimat är verkligen goooooooooooooooooooTT! nam nam.. Någon som håller med? inte? men det är iallafall liiiite gott? =)

Är rastlös.. det kanske ni märker på detta inlägg.. ska hålla mig undan nu.. :)

Hörs senare! Hugs/A 

Kommentarer
Postat av: Dennis

Ha en trevlig kväll. :)

http://www.dennism.se

2008-03-15 @ 20:57:43
URL: http://www.dennism.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0