Sjuk, huaa!

Uusch, huaa, så sitter man här sjuk igen. Så tråkigt! Vi får hoppas på bättre tider snart. Ska försöka göra något nyttigt av dagen ändå, krypa in i min lilla garderob och rensa tro=)! Det är vekligen något jag skulle vilja ha och behöva, en riktigt stor och snygg garderob, så man fick någon ordning på sina kläder. Använder knappt hälften när man har det som man har det, eller jag inbillar mig det iallafall=).

Såg sjuukt söta ballerina skor igår på stan, från Juicy Couture så sööta, men alldeles för dyra för mig just nu. Var även runt i alla hm affärer för att hitta min söta rosa älsklingar som jag vill ha, men slut överallt i min storlek, så det blir väl till att beställa på nätet, typiskt. Kanske man ska ut och ta en promenad i solen idag om man orkar, jaa=)!

/S

image77

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0