Skor, åter igen!

Heej hej på er!

Nu ska lilla Anni skriva, jag är lite dålig på det hehe... men har lite andra saker för mig så jag hinner inte....... not!... är bara sjukt dålig på att skriva! :) haha.. men tror inte ni dör för det.. för frokenelin.blogg.se finns ju också att läsa om man har tråkigt för jag garvar varenda gång jag läser.. en sjuk tjej som skriver sjuka inlägg.. yää! fast jag kritiserar henne ganska mycket, det är kul! =) snäll som jag är... ne nu ska jag inte göra gratisreklam här inte!!

Som sagt, skor.. nu har jag köpt mina små älsklingar som jag tänkt på hela tiden när jag gått förbi Wedins.. men har hållt i mig.. men nu brast det.. såg en annan med dom söta sommarpumpsen så nu var jag bara tvungen att köpa dom... 399 kr:

   


Dom hade klubbdag idag så alla fick 20%, såklart jag blev medlem då.. dom blev mina för 319 kr istället!! MOhahaha! :)

Köpte dessa små söta örhängena på H&M också... fint till sommaren.. det räcker med att bara ha en i ena örat, tyckte nästan att det blev för mycket med båda två... fast det är ju en smaksak :)



Sååå, nu ska jag göra annat.. skönt att va ledig i helgen iaf... då blir det rajtantajtan! :) härligt...
och imorgon blir det fika o mys med lillsarah.... :)

Kram / Aaaa

Kommentarer
Postat av: fröken - ja VEM?

MER GRATISREKLAM! give me give me (more) give me (more) give me give me (more)
frokenelin.blogg.se
frokenelin.blogg.se
frokenelin.blogg.se

MVH FROKENELINBLOGG.SE

2008-03-06 @ 22:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0