Skor, skor & skor!

Min kära tvkväll är över, och i dag tillbringade jag den i sängen med min snarkandes katt bredvid,så myysigt=)!

Fick HM katalogen idag, jaaja! Alltid lika skoj att kika i, hittade en par perfekta vita skor, kanon till våren och sommaren för bara 98:- måste bli mina! Hittade även små söta ballerinas för 98:- , men det svåra blir vilken färg, hmm. Blir nog alla 3 när dom är så billiga som 98:-=), kanonerskanon!
Nu ska jag hoppa i sängs snart och försöka sova bort min sjuka som sakta men säkert försöker smyga fram, huuaa! Just när jag skulle börja träna seriöst, brukar låta så, ha ha! Imorgon blir det en mysig dag med Annipanni i solen hoppas jag. Sov gott, natti!

/S

image76

Kommentarer
Postat av: FRÖKENELIN.BLOGG

Anna är en stor fiskbulle!

2008-03-04 @ 23:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0