Sunday

Woowo söndag... varför går helgen jämt så snabbt, eller nu tycker jag ioförsig veckorna och allting hoppar fram. Men det är ju bara bra när det går mot ljusare tider, hooo=)!

I fredags blev det till att partaja med tjejorna, så skooj. Kanske en och annan shot för mycket men meen... man lever bara en gång! Så igår blev det bara en seg dag först i Annas säng framför datan, sen förflytta jag mig hem till min soffa, som sedan blev min säng och sedan hem till Elin och hennes soffa. Dom är iallafall alldeles för stora och sköna för att hålla en pigg, är ett som är säkert. Så där blev jag liggandes framför melodifestivalen med en pizza. Var nog fler än vi som tänkte käka pizza igår eftersom vi fick sitta där en halvtimme, puuh. Men vad gör man inte för lite mat ibland;).  

Vill ha en volang klänning nununuu... hitta en som var rätt söt på asos.com.

image88
  
Nu blir det lite kvällsmat och sen sängen. Jobba imorgon igen, hoppas det kommit in nåt skoj=)!

Nana gott, hallon! /S

Kommentarer
Postat av: deardiary

vilken snygg klänning!

2008-03-10 @ 02:17:23
URL: http://deardiaryy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0