Sy,sy,sy!

Åh va skönt att få sova ut riktigt för en gångs skull=), så nu hoppas jag på att vara pigg och glad hela dagen! Hade tänkt att träna lite idag innan hela jobbar helgen kommer. Vi ¨måste bli duktigare på att träna, vi är såna slappisar Anna och jag. Om inte den ena är det en dag så är den andra. Hittar alltid andra saker man ska göra istället, men nu ska vi bli friskuusar jag och Annipanni!

Sitter och kollar runt lite på olika kläd och sko sidor, alltid lika skoj. Är på jakt efter ett par höga akor eller egentligen inte, men tycker att det är sjukt snyggt med skor med remmar över vristen. Asos har några stycken, men skulle helst vilja ha med 3 remmar=), ju fler desto svårare att hitta verkar det som. Attans! Men det är lika bra, tänkte ha shoppingförbud tills nästa lön, lycka till!

                 image94


image95                       image96
Hade velat mixa dessa 2 par skor, den öppna tån och platån där fram med de 2 remmarna över vristen,
fast helst 3. Tror jag måste bli sko designer, wooo=)!


Måste nog åka til någon tyg affär också någon dag, så jag kan sitta hemma och sy lite ibland, längtar alldeles för mycket efter det. Hade önskat att jag hade ett helt sy rum med allt man behöver, vilken dröm.


Nä nu ska jag göra något vettigt av dagen. Ha en bra dag!


/S =)


Kommentarer
Postat av: ebebeb

Du och Anna slappisar? wwwhaaaaaat
Vad är jag då? En död fluga?
Haha!

2008-03-14 @ 02:39:27
URL: http://frokenelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0