Topshop

Tror jag är skogalen , eller har blivit det iallafall. På torsdag är jag ledig så då blir det nog in till stan och kika in på Topshop såg så sjukt snygga skor enligt mig på deras sida precis. Vill ha! Så bort med snön snön ,nuu! Det kan ju inte och får inte vara snö när jag fyller år, aaj aaj!

image107          


image108





image109

Får hoppas att dom finns i butik bara, så man slipper beställa på nätet=).
Vill bara haa, men ska försöka tänka ekonomiskt denna månaden, aa det lät ju så kuul, ha ha.
Ska krypa ner i sängen nu. Bilder kommer från helgen snart, wooo! Och imorgon ska jag och Anna på vip kväll/ girls night på MQ, eller vad det hette, skooj skoj=)!

Godnatt! S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0