Victorias secret

Ååh.. jag är den som aaldrig vågat beställa kläder från internet.. hatar det där med att välja storlekar och så ser allt mycket finare ut på alla pinnsmala och vältränade (retuscherade?) modeller... men nu var jag bara tvungen.. tänkte man lever ju bara en gång.. haha.. hade inget att göra igår kväll så tittade runt lite på victoriassecret.com och hittade lite smått o gott.. 

                 image90
                                              


Tyck vad ni tycker.. men jag kunde inte hålla mig ! :) hoppas storlekarna passar, annars får jag spader!! Jag och herr symaskin tycker inte om varandra..

längtar till sommaren.. NU!

Kraam/A

Kommentarer
Postat av: elin

jag tycker allt ser sämre ut på pinnsmala, vältränade, returcherade modeller! sådesÅ:)
Duffy glassen va väl inte en lakritsglass??? Den var väl GUL & GOD??

2008-03-11 @ 22:19:03
URL: http://frokenelin.blogg.se
Postat av: annaa

aa det är bra elin.. bra att NÅGOn muntrar upp stället här =) haah... joo de kanske den var.. har inget minne =) men duffy såg väldigt mörk ut.. och lakris e ju mörk :D

2008-03-12 @ 00:12:32
URL: http://maniaa.blogg.se
Postat av: elin

Just det! Så tycker jag:)
Hmmmmm... var det verkligen DEn som var svart. Vet att det fanns en svart också. Men isåfall. VIlken va den goda gula
??

2008-03-12 @ 00:37:18
URL: http://frokenelin.blogg.se
Postat av: annaa

det är frågaN! ett mysterium....

2008-03-12 @ 00:39:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0