Vilka biffar!

Har precis ätit och är proppiis, guud vilken mästerkock jag är=)! Helt egna bönpotatislinsbiffar eller något i den stilen, inte så gott men nyttigt, huuu! Nä men eftersom jag föredrar vegetariskt så var det helt okej. Blev riktigt nöjd med resultatet, utsidan då, yääyää! Lyckades även koka över såsen, då jag minne som en guldfisk gick iväg och börja gosa med min katt, går ju inte att sluta, min griiis!

Har inte så mycket för mig så var tvungen att dela med mig av mina biffar! Wooo!

Nu blir det till att traaaining=)!Ciao!

                  image97   
                  En som är en riktig latis och inte för så mycket träning.


Kommentarer
Postat av: Louise

Fin blogg :) ha de så bra!

2008-03-13 @ 21:08:09
URL: http://chicalouise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0