Blev solväder ändå..

Ååh.. nu ligger jag o solar med mamsen på balkongen, det kan inte bli bättre.. vindstilla o allt där, så riktigt varmt..tar en liten break nu bara.. Snart ska jag börja packa allting till resan, har börjat lite smått med att tvätta och kolla vad jag ska ha med mig och inhandla lite grejer, ska också växla pengar idag.. då känner man verkligen att resan närmar sig =).. Måste sy in mina jeans också, usch hatar att allting töjer sig.. vad är det för mening haha man blir ju bara förbannad..
Imon blir det ett kort lunchpass på jobbet 13-17...skönt så hinner jag med allt på kvällen också innan jag blir för trött.. måste ju gå upp kl 3 på torsdagsmorgonen.. suck :P jag som är morgontrött, får kanske dygna istället haha..eller inte..


image204
Mammas 50 årsdag, firandes i en luftballong.. :)

image205
Bra mongo vi ser ut, men grym kväll i Magaluf förra året..
Ska man satsa på att åka till Hawaii detta året tro? haha..
Måste ju få användning av våra hawaiikläder.. =)

image206
Magaalööff


Nee, ska ut o lägga mig i solen igen... =) tjo !

Puss! /Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0