God natt!

Sa till mig själv att lägga mig för 2 timmar sen, men vad har jag gjort tills nu kan man ju undra. HIttade lite söta klänningar från topshop, på deras sida. Vill haa! Men inte köpa Sara! 
Imorgon blir det en lugn dag ute i solen förhoppningsvis=), blir nog en runda med Anna i lite affärer ändå, ska få in en söt jacka på jobbet så måste ner och kika på den! Känner mig lite arbetsskadad ibland, huuua! Aldrig kan man hålla sig borta.

Sov gott, nattii ciaao /S 

  image202image201image203
Vill ha, vill ha, vill ha=)!


Kommentarer
Postat av: fröken elin

muahahha jag vet:D men du syns knappt. kommit längst på vadå??

2008-05-07 @ 00:01:46
URL: http://frokenelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0