Grym helg!

Hej alla gladaa! =)

Nu är man mega seg efter en rolig och minnesvärd helg.. helt klart värt det även ifall jag jobbat fredag lördag och söndag.. Firade Alex och Rosannas 20 årsdag igåår, åt och förkrökade på Till Salu sen begav vi oss till parkaaan, vart annars ;).. David Guetta spelade ju där igår, grymt!!!...
Usch fattar inte hur jag orkar festa såhär och sen jobba dagen efter.. sov 4 timmar inatt och var en zombie som var mega bakis när jag vaknade..känner att jag börjar bli gammal och inte orkar med det längre... hahah.. nejdå.. men vad gör man.. vill man inte missa något så ser man ju till att man inte gör det! =)

Laddar väl upp lite bilder senare..men som vanligt hade sara glömt att ladda kameran så det blev tyvärr inte så mycket bilder =/ sara i ett nötskal =)..tittuuuut!

Tack alla för er superkväll.. Pusspuss /A

Kommentarer
Postat av: lillsarah

jag tog ju några bilder! skickar dom när jag har lagt upp dom på datorn :) pusss

2008-05-12 @ 17:40:22
Postat av: Anna

Just det!! haha.. är inte van vid att du har med dig kamera så det var helt ur tankarna :P

2008-05-12 @ 22:32:45
URL: http://maniaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0