Haha attans...

Sara! du skulle ju hållla tyst om det där ;) skämma ut mig om min engelska.. haha, nädå jag bjuder på den.. det var jäkligt ball.. hon jag gick in i börja skratta med så.. inte ofta man får höra zorro när någon går in i en liksom hahah..
Sen att Sara säger opassande ord på svenska helt ovetande att det är svenskar runt omkring oss är ju en annan femma.. kan rabbla upp en del =P hahah..Var det Ronaldildo? eller var det...? haha ne, mer får ni inte veta.. Sara blir arg tant då =)

När jag kom hem från barca var jag helt inställd på att jobba heldagar tors till sön.. men när man kollar i almanackan fick man ju en glad surpriiise ! =) jobbar inte heldagar alls.. passar perfekt för helgen =) som innebär mycket fest o mys.. Lillsarah (Jaktia), imon är det din dag! =)

Har haft en kanon dag idag..började klockan 1 och hann med en del innan det.. Ville inte sova för länge som jag alltid passar på att göra när jag har sovmorgon, så tog en långdusch och en god frukost..fick äntligen njuta av kaffet som jag aldrig hinner göra när jag stressar igenom hela morgonen.. Gjorde lite ärenden på stan, fixade klockan och shoppade ett par skor, nice =) Det blev en bra avslutning på dagen också.. en mysig promenad och uteservering med en mysig person.. =) hihi..

Natti natti! / A

Kommentarer
Postat av: fröken elin

VEM DÅ VEM VAR DEN MYSIGA PERSONEN!?!?!??!?!?!?!??!mihihihihihi I want names!

2008-05-23 @ 00:18:44
URL: http://frokenelin.blogg.se/
Postat av: Annaaaa

ELIN! =) tyyyyyyyyyyyyyyyyyst =)

2008-05-23 @ 00:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0