Haha..

Elin gjorde precis lite inbrott i vår blogg.. därav förra inlägget! Men hon får gärna hedra sig själv så jag låter det vara kvar.. haha... Fast hon hjälpte mig faktiskt att komma in på vår blogg som strula lite.. så tack tack Fröken Elinpelin!

Jaa, vart ska man börja.. resan har vart kanon, fast vädret kunde vart bättre.. det har varit runt 20 grader fast moln..soldag en dag, så den fick man ju ta vara på hehe. Blev mycket shopping istället och det är ju inte jag och Sara helt orädda för ;) Barcelona är en jättefin stad, men nästan lite föör stor för lilla mig tycker jag haha.. man kände sig ganska vilsen på dom gigantiska gatorna med massa trafik.. men det är väl en vanesak också..
Det här vill vi göra om iallafall men frågan är bara när..i sommar hade det ju vart grymt, de va så fräscha uteställen o bra restauranger..stränderna med.. synd att man inte kunde utnyttja dom till max bara hehe, men det kommer =)

Lägger säkert upp lite bilder senare..Måste fixa lite inför imorn, upp tidigt o jobba.. gaah..ny omställning nu. Det är väl det segaste med att komma hem från en lyckad resa o komma tillbaks till vardagen, ialllafall i början.. sen flyter allt på igen som det ska =)

Puss på er! /Anna

Kommentarer
Postat av: fröken elin

dumma anna.

det var ni som skrev det.... sluta lek med mina känslor!

2008-05-21 @ 23:23:16
URL: http://frokenelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0