Hawaaiiii!!

haha, nejnej tyvärr ska vi inte åka till Hawaii men vår kära lilla vän Emelie, även kallad Semlan, Emlan, Bööörgendahl, nisse och ja...kärt barn har många namn..Iallafall, hon ska ha Hawaii-tema ikväll på sin 20års middag.. blir lite annorlunda då och mycket roligare att man gör något extra utav festen =) Jag och Sara har ju våra Hawaiidräkter men tror vi skippar dom idag.. min klädsel blir iallafall väldigt somrig med turkos som accentfärg =D heter det så? accentfärg? haha..

Nu när det har blivit ljusare tider tycker jag det är så kul att måla naglarna med härliga färger.. Fransk manikyr i all ära men visst är det fint med korall/aprikos/rosa färger!? ååh.. kan bli kär i alla färger jag tittar på.. vill ha aaalllt!

                                           image198
Nagellacket längst bak till vänster har jag, myycket finare i verkligheten, rosalila skimrande är det.. ganska stark färg.. har ett annat från Make Up Store, som inte är så stark färg, hittar ingen bild på det men färgen heter Linda, rosa/orange är färgen typ, svår att förklara men sååå fin! =)
(blev mycket färg där haha)

Nu måste jag städa huset, eller mitt rum först o främst innan päronen kommer hem ! =) Sen blir det till att fixa sig inför festen ikväll!.. Ciao / Anniii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0