Hejåhå!

ÅH mitt nya älsklingslinne råkade ut för ett tuggummi klet, förstår inte hur mina kläder lyckas. Aaaj aaj, jag är det inte som gör det iallafall=). Testade att tvätta det men det blev ännu värre, eller det var rättare sagt vid tvätten jag märkte det. Så slängde genast in det i frysen, men det funkade inte, så läste att man kan testa med ättika. Har suttit i en halvtimme och gnuggat nu och nu är allt näästan nästan borta=), weeeei! Känns som hela mina händer är dränkta i ättika nu, freeesh!

Nog om det=).... har iallafall haft en bra och solig dag med Emelie som har tagit studenten! Så är helt död nu...men vi har haft skoj. Började med frukost hemma hos Anna alltid mysigt att käka frukost ihop med någon=), sedan blev det in till stan och runt, runt, runt, runt på avenyn. Sedan fick vi lite slapptid så vi tog och la oss en snabbis ute i solen, sedan iväg hem till Emelie igen och nu hemma. Åt, åt och åt! Så nu blir det till att sova. Sov gott! Kommer sova som en stock inatt, sover stockar förresten?!..

Ciaao! /S


buuu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0