Mmm mat!

Mamma håller på o laga mat.. det doftar så jäääkla gott! Fläskkottletter är det som ligger i stekpannan.. hihi muums! Igår lagade jag  (brukar aldrig laga mat hemma :-) ) värsta goda thaigrytan till alla i familjen.. den var verkligen omtyckt så det får jag göra snart igen! Thaimat är såå gott.. kan äta det varje dag!

Har fortfarande ont i halsen men hoppas det går över snart.. äter massa vitaminer så känns ändå lite bättre. Vill bli pigg och glad så man njuter av dagen, orkar inte gå runt o oroa mig att jag inte kan jobba eller åka till Barcelona juu.. Det är ju snart!! nästa vecka!! wiihoooO! Men vad jag minns åkte jag och Sara halvsjuka ner till Magaluf och vi klarade oss ganska bra ändå;) Vad ska man med avbeställningsskydd till haha.. men men.. här ska varken jag eller Sara va sjuka denna resa!

Nu tänkte jag vara lite snäll o hjälpa mamma med dukningen.. =)

Puss på er! Ha en fortsatt härlig måndag.. / A

Kommentarer
Postat av: Lisa

Kul att höra :) jomen så fort jag har något värt att läggas ut ska det fixas! ;D

2008-05-05 @ 17:22:14
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0