Pelikaaaaaan

Nooo min lediga dag, och ingen sol! Jag hade vart helt inställd på att jag skulle sola 23762864 timmar idag, men det blir 0 timmar istället... KUL!.. tror inte jag åker ner till solariumet heller, får ta o städa istället.. mitt rum ser ut som bara deen! Kläder överallt..whyyy anna whyyy..
På onsdag blir jag riktigt gammal, ska snart köpa mig en käpp..fyller nämligen hela 20 åår! =D wheeyyY! Tänkte fira idag med familjen och äta på Amazing Thai men det stänger ju 3, lite surt.. och på onsdag är inte brorsan hemma så får helt enkelt äta någon annanstans.. men det blir thaithaithaithaithaithaithmumsthaimat iallalfall=)

Får börja städa nuu..stackars Sara som inte är ledig idag..fast det blev ju ingen sol så sååå synd är det inte om henne.. lilla Sara pelikaan! haha..

Sara pelikan
Sara på stranden i Barcelona.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0